Jonas Olsson en av våra fantastisk

74158802_3059952674031510_7565632003400269824_n

Jonas Olsson en av våra fantastiska tränare. Denna man har en historia i klubben som ingen annan närvarande idag. Jonas är en stor del av att klubben växer som den gör och att vara en länk från, Munken, Kenneth, Faltin, Alec etc. ❤️ Jonas är verkligen MBK.
Stina Årman Assargård är en tjej som kom från våran TTT grupp. Hennes historia är så lång så folk får fråga henne om den om dom vill.
Hur som helst, så blev hon matchboxare. Även där finns det flera historier. Men punchlinen ( no pun ) är att Stina blev GG mästare och är idag en av våra fina tränare. Hon håller ihop med andra tränare TTT och tillsammans med Daniel tjej-diplomen. Som idag faktiskt har runt 25 inskriva tjejer. För ett år sedan… 0.
Jenny Skytte Larsson våran läkare. En fantastisk människa som brinner för andra människor. Hon är söt och salt, men framförallt kompetent och duktigt. Både som läkare och boxare. Mao henne kan man fråga om piller och vänsterkrok. ????
Alla dom är dagens MBK. Det är vi stolta över.

#ENDELAVMBK