Mi Holmström

Började 2014 som diplomare. Nu är hon både en av huvudtränarna för tjejdiplomen och en av dom två trygghetsombud som mbk har.

Jonas Olsson

Delansvarig för elitboxare är och motionstränare.
Aktiv i Majornas boxningsklubb sedan 1987 som matchboxare ( den som överlägset har mest matcher för Mbk i dagens lokaler.. :blush::heart::boxing_glove:), styrelsemedlem etc och idag aktiv och utbildad tränare för elit och motion.

Tinna Karlsdotter

Varit aktiv i Majornas BK sedan 2013. MBK:s enda riktiga rockstjärna. Huvudtränare för Länge Leve Livet 65+.

Orlando José Garcia Lopez

Delansvarig för elit och motion.Född i Nicaragua, gift och har tre barn, stor passion för boxning sedan barnsben och har intresse för andra kampsporter. Jag har själv boxas i Diplom och ungdom. Aktiv som hjälpledare / ledare i ca 12 år.
Har steg två ledarutbildning inom SBF.
”Känns fanatiskt att få vara en stor del av många barn och ungdomars intresse för boxning och att se dem växa som individer. Att se dem utvecklas och uppnå sina mål ger extra energi att fortsätta”//
El Coach:man_dancing::skin-tone-6:
Orlando José Garcia Lopez

Cem Önal

Hjälptränare i matchgruppen för seniorer.
Har gått steg 2 tränarutbildningen.
Boxades mellan 1986-1991 för RBK, två ggr svensk juniormästare samt uttagen i
ungdom-, junior- och senior-landslaget under denna tid.
Är samtidigt 3-star domare och dömer i världsnivå.

John Fhager

31 år, domare för Mbk, vice ordförande och diplomtränare, 1,91 lång. 😉