Tänk att klubben har fått flytta

safe_image

Tänk att klubben har fått flytta två gånger på tre år. Att vi kunde åka iväg att tävla mycket till att klubben faktiskt inte hade kvar pengar till en månadshyra efter senaste flytten. Från det till där vi är nu. Glädje!
Vi står kvar starkare än någonsin även om vi fortfarande har väldigt dålig ekonomi.
Trots det är vi starkare än på många år förmodligen. Tack vare våra tränare som kommer och håller träningar, åker på läger, åker på matcher. Vår läkare som hjälper till med undersökningar etc, föräldrar m.m. Alla som ställer upp helt enkelt.
Det senaste året har vi verkligen fått känna på hur många som faktiskt vill att vi ska finnas kvar i vår stadsdel och i Göteborg. Vi har fler grupper än någonsin och dom växer hela tiden.
Det var faktiskt bara ett samtal ifrån att vi skulle få ställa in våra saker på ett lager.
Då var då och nu blickar vi framåt. Tack alla ni i och utanför Majorna som hjälpt oss, utan er hade MBK inte funnits som sagt.
Tack till er alla. ????????

Vi ser framåt, men glimtar med kärlek tillbaka till vårt Majorna Rumble.
Vem vet vad som händer framöver? ????

Let’s get ready to rumble! Så ska fler lockas till boxningen