ÅRETS JULKLAPP från MBK! ????????

78304891_3113610291999081_1677453113004392448_o

ÅRETS JULKLAPP från MBK! ????????????????????‍♂️????????‍♀️ ( BARA 8 platser kvar, skoja det var 8 igår. 6 idag! ????)

Anmäl på: Majornasboxning@gmail.com

Nu är det snart jul och då kommer många njuta av god mat, julklappar etc. Årets julklapp är våran nybörjarkurs till er själva och era vänner för att komma igång med att skaka loss lite julgröt tex. ???? Jan den 8, 19.00 kör vi 2020 års första kurs för det året.
Kursen kostar 250kr är på 4 onsdagar i följd.
Då är medlemsavgiften betald och klar om man väljer att fortsätta träna i någon av våra andra grupper. ???? Riktigt bra att ta denna kursen även om man kört tex ”bara” motionsgruppen innan. Det är mycket fokus på hur man rör fötter och genomgång av alla grundslag etc. ????

Vi kommer ha paus med nybörjarkursen i Dec!
Jätteroligt att det är så många som har provat på i höst och att vi fått så många nya medlemmar. ❤️❤️????????????.

Vi kör igång igen med en ny nybörjarkurs den 8:e Jan 19.00. Det är redan flera som har anmält sig och vårat tak är fortfarande på 24 pers för varje månadskurs så se till att anmäla er så ni eller den ni anmäler kommer med tidigt nästa år. ????

PS. Ett stort tack till Vägen Ut ängås, för att dom hjälpte oss med att ha den gemensamma klubbträningen.